نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

صمد: نباید افتخار رئیس فدراسیون بسکتبال فرستادن تیم‌ها به مسابقات باشد | نمی‌توانستی نباید می‌آمدی!

  • کد خبر: ۹۳۶۵۵
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
صمد: نباید افتخار رئیس فدراسیون بسکتبال فرستادن تیم‌ها به مسابقات باشد | نمی‌توانستی نباید می‌آمدی!
کاپیتان تیم ملی بسکتبال می گوید باید فدراسیون برای المپیکی شدن تیم ملی نفری 140 میلیون به بازیکنان می داده اما فقط 70 میلیون داده و مشخص نیست باقی آن چه شده است!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان که این روز‌ها در ینگه دنیا به سر می‌برد و از دور بسکتبال را رصد می‌کند به تازگی با علی آرزومندی سرمربی تیم نظم آوران سیرجان در لایو اینستاگرام حاضر شد و نکاتی را مطرح کرد که نمی‌شد از کنار آن راحت عبور کرد. صمد از جمله بازیکنانی است که همیشه به دور از سیاست، حرف‌ها و نظرهایش را مطرح می‌کند و واقعیت‌ها را به زبان می‌آورد. گاهی هم چوب آن را خورده و حتی در دوران محمود مشحون به خاطر نظرات و حرف هایش از تیم ملی مدتی کنار گذاشته شد، اما صمد همیشه پای عقایدش می‌ایستد و دلسوزانه درباره بسکتبال و شرایط آن صحبت می‌کند. در ادامه آخرین صحبت‌های ستاره پرافتخار بسکتبال کشورمان را می‌خوانید.

برگزاری لیگ برتر در دوران کرونا افتخار نیست
امیدوارم هر کسی در ۴ سال آینده رئیس فدراسیون می‌شود افتخارش فقط فرستادن تیم‌ها به مسابقات نباشد. امیدوارم رئیس آینده نگاه و دید بزرگ تری نسبت به بسکتبال داشته باشد تا دیگر به این چیز‌های کوچک افتخار نکند. افتخارش جایگاه وی آی پی نباشد. افتخارش برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در دوران کرونا نباشد، این‌ها بدیهیات است و باید انجام شود. سالن بازسازی و رنگ کردن که کار مهمی نیست، این‌ها جزو وظایفی است که باید انجام می‌دادند.

رئیس آینده باید باعث پیشرفت بسکتبال شود
هر کسی که رئیس آینده می‌شود باید بتواند یکسری تغییرات را انجام دهد مثلا بعد از ۴ سال بتواند بگوید من وقتی بسکتبال را تحویل گرفتم در نقطه C بود و قرار بود آن را به نقطه A برسانم، تلاشم را کردم و آن را تا نقطه B حداقل بالا کشیدم. من حتی به جواد داوری که رفیقم است هم گفتم اگر واقعا می‌بینی می‌توانی باعث پیشرفت بسکتبال شوی و آن را از نقطه مثلا B به A برسانی، در انتخابات شرکت کن. ما هم کمک می‌کنیم، اما نباید در حد حرف باشد، باید در عمل نشان دهند.

اگر نمی‌توانی نباید بیایی
من اگر مثلا ارگان بالادستی فدراسیون باشم و زور داشته باشم وقتی مثلا به رئیس بعدی فدراسیون می‌گویم شما چرا این کاری که قول داده بودید را نکردید و آن‌ها می‌گفتند فدراسیون قبلی آنقدر خراب کاری کرده بود که من نمی‌توانستم کاری کنم... من اگر قدرت داشتم به آن‌ها چک افسری می‌زدم و می‌گفتم آقا بیخود کردی، اگر نمی‌توانستی نباید می‌آمدی. اگر نمی‌توانی نباید بیایی، اگر آنقدر آدم ضعیفی هستی که نمی‌توانی پول اردوی تیم ملی را فراهم کنی نباید بیایی...

ما نه مشتی دیدیم نه پشتی
یکسری وقتی می‌خواستند رئیس هیات تهران شوند گفتند ما مشت مان پر و پشت مان گرم است، اما ما نه از آن‌ها مشتی دیدیم و نه پشتی!

حرف‌های برخی از کاندیدا‌ها و حامیان شان خنده دار است
آدم چیز‌هایی می‌بیند و می‌شنود خنده اش می‌گیرد الان بعضی از کاندیدا‌ها و حامیان آن‌ها به کسانی که حق رای دارند زنگ می‌زنند و به جای اینکه از برنامه‌های شان بگویند وعده و وعید می‌دهند که اگر به آن‌ها رای دهید فلان پست را می‌گیرید. بدتر از این، حتی می‌گویند اگر به من رای ندهی (یا به کاندیدای مد نظرمان) فلانی رای می‌آورد و اگر او رئیس شود کسانی سرکار می‌آیند که با شما خوب نیستند، پس به من (یا به کاندیدای مد نظرمان) رای دهید که آن‌ها نتوانند روی کار بیایند!

نفری ۷۰ میلیون از پول المپیکی شدن مان را به ما ندادند
فدراسیون بسکتبال برای صعود به المپیک به بازیکنان نفری ۴ میلیون پاداش داد. در دهکده المپیک ما متوجه شدیم کمیته ملی المپیک هم به ورزشکاران نفری ۱۴۰ میلیون داده در صورتیکه فدراسیون 70 میلیون به ما داده بود، بعد که به مسئولش گفتیم چرا به ما ۷۰ میلیون داده اید گفتند ما به حساب فدراسیون تان کامل ریخته ایم، از فدراسیون هم که پرسیدیم گفتند نگران نباشد و حلش می‌کنیم، اما تا به امروز چیزی به ما ندادند و نفهمیدیم آن ۷۰ میلیون باقی مانده چه شد. اینکه پول یک بخش را به درد دیگری بزنید کار درستی نیست. باید پول هر بخش برای خودش خرج شود نه اینکه مثلا از ما بزنید تا تیم ملی جوانان را بتوانید اعزام کنید.

تیم شانزدهم لیگ برتر برای چه باید برای لیگ تصمیم گیری کند؟
در فدراسیون باید کسی را مسئول برگزاری رقابت‌ها کرد که کاربلد باشد و یک برنامه مدون برای لیگ برتر در نظر بگیرند. باید یک گروه حرفه ای در فدراسیون برنامه ریزی کنند و آن را به باشگاه  ها ابلاغ کنند. تیم شانزدهم لیگ برتر که در مرحله اول حذف می‌شود نباید درباره تیمی که برای فینال آماده می‌شود نظر بدهد و در تصمیم گیری سهم داشته باشد. مثلا فیبا برای برگزاری مسابقات جام جهانی نظر ایران را نمی‌گیرد، اما از اسپانیا می‌پرسد. 

 

 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->